sâmbătă, 29 martie 2008

fa-ti o retea impresionanta de oameni!

Probabil te gandesti ca nu ai multe cunostinte la care sa spui despre noua ta descoperire. Uite ce! nici nu trebuie sa vorbesti cu ei! Adica poti vorbi despre asta daca tii neaparat, dar nu de la ei vei primi cele mai frumoase rezultate.. crede-ma! Uite cateva modaliatati care iti vor aduce o gramada de oameni in retea.Prima oara trebuie sa retii un lucru, pe care unii il scapa din vedere. Niciodata sa nu te astepti la castig din prima clipa! Incepi deci activitatea de unul singur si in fiecare zi completezi nr. de vizite. Deja incepi sa strangi cate putin. In acelasi timp va trebui sa te gandesti de unde iti aduci membri in retea. Hai sa iti dau niste ponturi.
Trebuie sa te orientezi spre cei care folosesc internetul in primul rand. Trebuie sa te gandesti la niste site-uri, forumuri, retele, acolo unde esti sigur/a ca sunt multi vizitatori ca sa le captezi atentia cu un anunt interesant. Sau poti urma exemplul meu si iti poti crea un blog unde sa le vorbesti mai detaliat ceea ce trebuie sa faca. In cazul asta va trebui sa le dai in anuntul postat doar adresa blogului. Sa nu uiti sa pui in blog link-ul la adresa ta de pe bux.to pe care il gasesti in "My Status" si ar trebui sa fie ceva de genul http://bux.to/?r=user-name-ul tau Nu uita un lucru! PERSEVERENTA! Eu mi-am propus ca in 10 luni sa ajung la o retea de 400 de useri actvi ce imi va aduce peste 1000$ pe luna, iar pentru acest lucru tot ce trebuie sa fac este sa imi completez zilnic numarul de click-uri pe anunturi si sa postez cam 10 anunturi in locurile frecventate. Asta in fiecare zi, iar rezultatele fiti siguri ca apar! Am stat mai mult pentru a-mi face blogul, dar acum ma folosesc de el in fiecare zi cu fiecare anunt nou postat.
Ce ziceti? Suna bine? Sunt sigur ca puteti reusi! :)

Niciun comentariu: